torsdag idag.

Började dagen med skola som vanligt, en kort och skön dag. 8-12, var riktigt skönt att komma hem tidigt. Var hemma efter 12, då jag slog igång datorn och kikade läget lite. Laddade ner två filmer och åt sedan en liten pizzabit.  Kring två gick jag och mötte Lina. Vi promenerade upp till Dundret och Björnfällan med lilla Rufus. Helt slut promenerade vi ner och efter en liten vandring kom Gustav och hämtade oss. De skjutsade hem mig, jag tog en snabbdusch innan jag la mig i sängen med glass och This means war på datorskärmen. Den var faktiskt himla rolig och bra. Nu ska jag äta lite middag och sedan ska jag fara ut på äventyr med min lilla mami innan jag och Julia kastar oss framför en film med lite popcorn. Härligt. Puss och kram 

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback