söndag.

Tänkte att jag skulle passa på att skriva ett litet inlägg. Det var ju ett bra tag sen. Har haft en mycket bra helg, med både upp och nergångar. Idag har jag sovit ut på rikitgt, vaknade vid två och var fortfarande lite små trött. Dock inte lika trött som jag var kring två igår kväll när jag promenerade hem. Idag har jag tillbringat min dag i sängen, gått några vändor fram och tillbaka till kylskåpet, soffan och till toan. Det enda vettiga jag gjort idag är faktiskt att jag slängt på en tvättmaskin. Nu väntar jag på att maten ska bli klar, på att X-factor ska börja och sedan Beck. Myssöndag med andra ord. Nu ska jag ta en lång dusch och sedan är jag redo för en kväll fastklistrad framför tvn med massa gott! Imorgon väntas skola till 14 och sen en heldag på badet. Sola, träna och bada, det blir nog bra. Puss och kram.

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback