saturday.

Igår var det 12 timmars jobb i Kiruna som stod på schemat. Startade bil resan kring 06 och var hemma igen 18.30. Helt trött och slut tog jag en lång dusch och sedan åt jag thaimat. Tog på mig min långklänning och sminkade mig. Vandrade till Ellenor i spöregnet, kanske inte så matchande med min långklänning i regnet. Men det gick hur bra som helst. Vi sjöng och tränade inför idag då vi ska spela på ett ledarmöte. Kring 21 tog jag en till tur ut i det regniga vädret, men då till Lina. Vi tog det lugnt, målade naglarna och pratade. Gustav kom också och vi tog en tur med bilen innan vi bestämde oss för att köpa dipp och fara hem till Lina och äta chips, dip och kolla film. Vilket slutade med att de två somnade och jag vandrade hemåt. Slocknade i min säng kring 1 och har alldeles nyss stigit upp. Eller jag har hunnit äta lite lunch också. Nu ska jag duscha och sedan ska jag fixa mig inför spelningen. Puss och kram, ha en bra lördag allihopa!
 

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback