en toppen kväll.

Gårkvällen var riktigt bra, hade riktigt roligt. Ett gott skratt förlänger ju livet så jag kommer leva väldigt länge efter den kvällen. Vi har sjungit singstar i flera timmar, skrattat, lyssnat musik och haft det så bra. Kvällen avslutades inte förän på morgonen kring 8, då jag slocknade i Julias säng. Vaknade 2 timmar senare och var hur pigg som helst. Vi åt frukost och sedan vid 12 somnade vi till 16 och det var så himla skönt. Jag och Julia har hunnit städa, äta middag, lägga glov och fixa på balkongen. Ska strax bege mig hemåt för att ha en liten filmkväll med Matilda och Emma. Mysigt. Den här helgen har verkligen varit riktigt bra! Puss på det. Nu ska jag avrunda och strax springa hem. Puss och kram. Skola imorgon som vanligt, börjar 13 och slutar efter 14 så det är inte så himla jobbigt. En timmes skola på måndagar är faktiskt inte det jobbigaste.

 
 

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback