hej vinterland

Hejsan!
Det var ett bra tag sen jag skrev och sedan dess har jag hunnit med hundratusen saker. Haft kul med mina underbara kompisar, varit en vecka i Spanien, tagit det lugnt, längtat till julen, städat och pysslat, kollat många bra filmer, myst, slitit mig i bitar av allt plugg och sist men inte minst tränat som bara den. Åh vad det är kul med träning, och när man blir så inspirerad av sina kompisar är det bara ännu roligare. Nu idag ligger jag hemma i min säng, sjuk. Jag som tänkte träna idag, men det blir nog inte så mycket av det. Istället ska jag strax promenera till vårdcentralen för blodprover och annat läskigt. Kanske halsfluss igen? Nu ska jag försöka äta lite lunch, så få se om jag lyckas få ner några tuggor med min onda hals. Ha det bra! Puss 💋


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback