trött, tröttare, tröttast.

Istället för en springtur, tog jag med mig Matilda på en moppetur haha. Vi åkte förbi Lina och hämtade mig solbrillor och sedan en sväng förbi coop för att inhandla lite gott. Köpte jordgubbar, grädde och for till Matilda. Slängde på oss bikini och la oss i solen. En kvart i solen och det började storma, så vi gick in! For och lämnade moppen hos Fammo och Faffa innan Tobbe och Linda plockade upp mig. Ett till besök på coop och sedan rullade vi till Tobias. Mamma hämtade mig kring fem och vi for och hämtade pizza. Mums. Mammsen släppte av mig på sjukhuset där jag hälsade på pappa. Anna var också där och vi åt godis, pratade, promenerade runt på sjukhuset och hade rullstolstävling. Haha herregud. Kom hem kring åtta/halv nio och sedan dess har jag skrivit min samhälls, skickat in den och skrivit min svenska enkät. Nu ska jag tvätta bort mitt smink, borsta gaddarna och sedan krypa ner i sängen. Tagga skola imorgon.. Pussnighty.

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback