torsdag 3 maj.

Har varit i skolan som vanligt, tagit ett gympass med Emmsan och haft ett engelskt nationellt prov. Har packat väskan full med böcker och läxor som jag hade tänkt fixa klart idag, så får de om jag hittar orken.. Nu sitter jag och lyssnar musik samtidigt som jag packar och kollar i nyaste H&M katalogen. Kanske man hittar något fint till sommaren? När jag är klar med packningen ska jag duscha och städa mitt rum, vilket verkligen behövs.. Mitt rum ser ut som att en bomb har slagit ner! Blir bara less på att se röran. Så nu ska den försvinna! Ska även renbädda och sen plugga. Det blir nog bra de också. Imorgon sticker jag till Kittilä med mina fina sångfåglar för en hel helg med massa sång och mys! Ha det bra, skriver igen när jag kommer hem så sakna mig inte för mycket.. Hehe. Nu ska jag slå igång en tvättmaskin, så vi hörs på söndag alla sötnosar!
Pusspuss!

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback