sjuk tjej..

Gårkvällen var hur mysig som helst, grillade, mumsade godis och andra godsaker. Pratade och skrattade i flera timmar med världens bästa tjejer. Kring halv elva bestämde vi oss för att fara vidare till Emma där hon och Fanny var surrade några timmar till innan jag bestämde mig för att knalla hem. Fick skjuts hem av Matilda och hennes bror, och hoppade direkt ner i lådan. Vaknade imorse av att Emsan ringde, fikade och sen kom hon hit. Vi pluggade lite matte och sen knallade vi till Coop nära, köpte ingredienser till våran pastasallad som mamma gjorde medans vi åt paj. Klockan ett anlände vi till Sjukhuset där vi har varit i många timmar, for hem tidigare än väntat eftersom att jag mår så dåligt. Känns som att min skalle ska koka sönder och att min näsa ska brinna upp. Den är lite röd efter de hundra gångerna jag har snytit mig. Vill inte vara sjuk! Nej, nu ska jag läsa lite matte och sen ska jag faktiskt gå och lägga mig. Orkar inte fara till skolan imorgon egentligen, men har inget val. Måste göra bort ett matteprov!!
Puss och Godnatt.

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback