målar naglarna röda.

Sitter och målarna naglarna med mitt nya röda nagellack. Det blir så fint. Idag har jag haft en kort skoldag, det var riktigt skönt och välbehövligt. Har sprungit runt över hela Gällivare med stress ända upp i halsgropen. Först har jag gjort lite läxor, sprungit och då menar jag verkligen det.. till läkaren, gått tillbaka till stan, letat presenter och nu sitter jag i min säng och försöker göra ännu mer läxor. Väntae på att klockan ska slå 17.20 så jag kan knalla till stan för att stå i montern med Emma i en halv timme. Sedan ska jag tillbaka hem, plugga, käka middag och kolla Wermland forever. Roligt liv jag har alltså! Äsch, bara börja vänja sig. Det är såhär de kommer att se ut ett bra tag framöver. Ha de bra, för det ska jag verkligen inte ha. Nej nu ska jag sluta deppa! Det kommer bli så himla bra.

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback