less tjej.

Hej och godmorgon för er kanske, men inte för mig. Idag är jag ledig och hade tänkt sova riktigt länge. Men nej, det fick man inte. Halv nio började dom borra utanför mitt fönster, så der bara ekade i hela mitt rum. Usch vad irriterad jag blev. Då var det bara kliva upp och hoppa i kläderna, gick till köket och vad får jag se? Två gubbar som står och borrar på min balkong och vinkar så glatt, hade lust och ge fingret hehe.. Men lite trevlig måste jag väl vara. Nu har jag just ätit pastasallad och nu ska jag börja skriva klart min svenska, sedan ska jag ta en tur till skolan för att hämta min företagsekonomibok. Måste plugga till de idag också, eftersom att jag har prov imorgon. Puss och hejs!

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback