home sweet home again.

Helgen har varit rolig och hur mysig som helst. Vi har sjungit i massor, haft hårfrisering, spelat "jag har aldrig", skrattat, skedat fyra i sängen, myst, tränat, ätit och badat. Allt har gått riktigt bra och med fint sällskap klagar man inte. Det har verkligen varit skönt att få komma bort från Gällivare ett tag. Bussresan hem gick hur snabbt som helst, sov nästan hela vägen och det var riktigt skönt kan jag säga! Har myst nästan hela dagen i sängen, ätit gomiddag hos mommo, handlar på Ica med mamma och klippt både pappa och farfar. Emma kom till mig, vi fikade, surrade och tog det lugnt. Kring tio vandrade vi ut i slaskvädret och skildes sedan åt olika håll. Nu har jag krypit ner under täcket och här tänker jag spendera mångamånga timmar. Ända tills jag vaknar, imorgon blir det ingen skola för mig inte! Istället ska jag springa kors och tvärs till läkarna, ta tag i en jäkla massa plugg och sedan sjunga mig hes. Det kommer nog bli hur bra som helst, skulle jag tro. Puss och godnatt.
Lånade bilden från bästaste Emmsan, hoppas att de inte gör något! ♥ puss

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback