hemma igen.

Igår tillbringade jag hela dagen framför matteboken, körde även lite skoter och åkte tåg. De enda som lät kul av allt dedär var skoterkörningen, hehe. Usch vad less jag är på matte!! Går inte att förklara med ord hur jäkla tråkigt de är. Idag vaknade jag vid tolv, efter tretton timmars sömn.  Skönt. Regnet öste ner och jag satt med matten i några timmar innan jag tog tåget hem. Tågade flera timmar, också hur tråkigt som helst. Tur att man hade någon att prata med, annars hade det varit himla långtråkigt! Ikväll har jag umgåtts med Lina och Elin. Vi har fixat naglarna och promenerat. Ska alldeles strax ställa klockan på åtta och hoppa i lådan. Imorgon sticker jag till Lansjärv och sedan vidare mot Luleå för en hel del matteplugg. Kommer dö! Tur att det är sommarlov snart. Nej, men det enda som är viktigt är att jag klarar dehär jäkla nationella provet. Annars blir det ett rent helvete, om man säger så. Sommarskola nästa.. Nu ska jag hoppa ner under täcket och sova några timmar. Puss!!

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback