hej söndag.

Igår började jag morgonen med en tidig uppstigning eftersom att ögonen vägrade att stängas igen, åtta var jag uppe och drog på mig träningskläderna. Tog en springtur på 20 minuter, när jag kom hem slängde jag i en färgburk i håret och gjorde en riktigt bra frukost. Duschade och sköljde ut färgen. Slängde på mig lite kläder och la mig i sängen. Vilket slutade med en timmes vila. Var helt slut efter min springtur. Vid elva gick jag över till min kompis, vi pratade och tog det lugnt. Kring halv ett kom mamma och plockade upp mig och skjutsade mig till Nunis där det blev en heldel sång. For hem och åt innan mamma släppte av mig hos en fin. Jag och Matilda for sedan vidare till Lina, vars tre härliga tjejer var. Vi gick till Coop, köpte chips och dipp och gick sedan tillbaka till Lina där vi kikade Eurovision. Inte ett program som faller mig i smaken, men vad gör man inte för sina vänner? Hehe. Vid elva gick vi ut och spelade lite kubb och kring halv ett kom Matildas pappa och hämtade oss. De släppte av mig och jag vandrade omkring med Linda. Kvällen slutade kring halv två, då jag kastade mig i sängen och var helt död. Har vaknat för inte alls länge sen, vädret är på topp och jag funderar på att ta en långpromenad eller kanske en springtur. Hade suttit fint! Vi hörs, puss.

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback