follow your heart.

Skolan gick riktigt snabbt idag. Efter skolan for jag hem, åt och bytte om. Gick vidare till gymmet där jag mötte upp Lina, vi tränade 45 minuter och sedan vandrade vi hemåt. Tog en snabbdusch och sedan gick jag vidare till fammo och faffa. For ut och övningskörde med pappsen en timme. Fikade och pratade i några timmar hos fammo och faffa innan mamma hämtade mig. Nu är jag hemma och har alldeles nyss ätit middag. Hade tänkt hinna dra en 20 minutare i solen, men det hann jag inte. Istället slår jag upp NK-boken och läser lite. På onsdag väntas NK-prov. Har fullt upp hela veckan lång, matte nationella imorgon, engelska nationella på onsdag samt NK-provet. Fyfan säger jag bara! Men jag har ju iallafall pluggat som ett psyk inför matten så ett E ska jag väl lyckas kamma hem iallafall. Om jag har tur. Ikväll blir det en långprommis med fina Matilda. Härligt! Nej, nu ska jag kasta mig ner i NKn. Pusspuss!
En trött och något less tjej.

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback