fin dag.

Började morgonen med en sovmorgon och ett nästan två timmar långt nationelltprov i matte. Hade en timmes lunch och sen var jag tillbaka i stolen igen för att fortsätta skriva två timmar. Halv ett var jag klar och tog bussen hem. Kändes bra samtidigt som det kändes förjävligt. Tänk om jag inte klarar de, då klarar jag inte matten.. Då blir det antingen att gå om kursen eller gå på sommarskola! Hoppas, hoppas, hoppas att jag klarar de! När jag kom hem knöt jag på springdojjerna och for ut och sprang 40 minuter med Linda. Helt trötta bestämde vi oss för att ta en solning på Gunilla, så vi knallade dit. Solade 20 minuter och gick hem igen. Nu har jag alldeles nyss målat naglarna och nu ska jag öppna NK-boken och läsa några sidor. Vi hörs, hejdå!

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback