top model Sverige.

Har alldeles nyss kollat klart Top Model Sverige och jag tycker faktiskt att det var riktigt tråkigt att Victoria åkte ut. Hon är ju så himla gullig, med sin urdåliga engelska. Tycker även synd om Rebecka för att hon hade sån fobi för ormar och sen var hon tvungen att hålla i en. Eller vad tycker ni? Vem borde vinna?
Nu ska jag försöka ändra lite små saker i bloggen innan jag ska kasta min in i svenska boken. Den är så grymt tråkig, usch. Men finns väl inte så mycket man kan göra åt saken. Det är bara att läsa och vara glad helt enkelt. Nu ska jag fortsätta skriva med mina fina vän på facebook sen stänger jag av datorn för kvällen, inget nattsuddande här inte. Hehe. Puss och godnatt alla sötisar!

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback