snart är det äntligen fredag.

Hur kort skoldag som helst, en lektion så slutade 9.20. Tog bussen till Gällivare, slängde på mig springdojjerna och fortsatte sen till Lina för en lång prommis med henne och Tova. En timme var vi tillbaka hos Lina där vi lämnade Tovisen och fortsatte till gymmet. Efter ett hårt tränings pass steg vi in på Thai där vi tog en liten lunchdejt. Gick sen hem och Linda kom till mig, packade och sen snabbduschade jag medans hon sminkade sig och en efter kortstunds prat steg vi på varsin buss. Hon till vårdcentalen och jag till Malmberget för att sjunga. Halv fem hoppade jag på Dokkasbussen och kring fem stod pappa på busshållsplatsen och väntade! Jag övningskörde lite smått och nu sitter jag här mätt och belåten efter lite middag. Tror inte att jag orkar ta mig ut till stallet idag heller, är alldeles för trött för det känns det som just nu.  Äsch, får helt enkelt se om jag piggnar till på en stund. Men som det känns nu, vill jag bara krypa under täcket och sova några timmar efter denna fullspäckade dag!
hyfsat trött och biffig brud..

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback