onsdag 21 mars, 2012

Igårkväll drog jag en repris från i måndags somnade halv 10 igen. Skönt! Vaknade när klockan ringde tio i sex, knallade över till Micke och han skjutsade hem mig. Sov i en halvtimme innan jag vandrade mot bussen för att åka till skolan. Några timmars skola och jag tog bussen till mormor åt lite och sen gick jag vidare till Dokkasbussen. Har alldeles nytt ätit middag och nu ska jag alldeles strax sätta på ridhjälmen och sätta mig på hästryggen efter sisådär ett år sen sist. Äsch, det ska bli så himla kul! Efter det ska jag faktiskt skriva min svenska analys och skicka in den färdigt. Nej, nu ska jag byta om och gå ut till stallet och fixa allt åt Casper och Kingen innan jag tar med mig Kingen på en lite tur i skogen. Hejdå!

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback