jag har världens absolut bästa vänner.

Har inte riktigt haft någon lust till att blogga, men nu känner jag att skrivkraften börjar smyga sig tillbaka. Igårkväll var jag och kollade på innebandy vs. hockey som spelade en innebandymatch, for sen till Lina och vi tog en promenad för att leta calippo shots. Efter att vi knallat runt lite överallt hittade vi de tillslut på gojjan. Riktigt mumsigt, gick hem och tog en dusch sen hoppade jag ner i lådan. Idag har jag börjat morgonen med en försovning, en lång skoldag, middag och fika hemma hos mig med Lina, födelsedagsfirat min morbror, tränat på gymmet med fina Lina, duschat och spanskapluggat med Julia. Nu ligger jag i min säng redo för att hoppa ner i sängen, dra täcket över huvudet och sova några timmar! Imorgon väntar en skoldag, ett spanskaprov, en runda på marknaden och sen blir det mys med mina finaste. Kan också ta och säga hej till min träningsvärk. Kommer knappt komma upp ur sängen imorgon, känner redan hur den kommer smygande. Godnatt och sov gott alla sötnosar!
hyfsat trötta gymbrudar..

Kommentarer
Lina

finaste du <3



2012-03-15 @ 23:21:09
johanna

ska du säga världens finaste! <3



Blogg: http://johannasofiiias.blogg.se/
2012-03-15 @ 23:27:12




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback