it's like a crash.

Igår somnade jag kring halv tio och imorse försov jag mig? Hur går det ihop egetligen? Hade i alla fall samhälls där vi kollade ett avsnitt lyxfällan. På historian skrev vi frågor och sen hade vi spanska då vi bara tränade på lite meningar. Linda kom om mötte mig i Malmberget och vi for hem till mig och sen vidare till stan. Åt på thai eftersom det var hennes present och sen knallade vi runt i lite affärer. Sen tillbaka till mig och läste gamla dagböcker, hehe. Pappa hämtade oss och jag fick övningsköra lite. Släppte av Linda och fortsatte sen till Dokkas. Har alldeles nyss ätit middag, har även sjukt ont i huvudet och håller på att fryser i hjäl känns det som. Säg inte att jag håller på att bli sjuk, just nu när jag ska fara till Riksgränsen ihelgen. Jag som har saknat att vara där i stugan och bara mysa, köra skoter och ta det lugnt. Och sen när jag ska till Belgien nästa tisdag också. Får inte, får inte, får inte bli sjuk! Nu ska jag träna in lite av mitt manus tills redovisningen imorgon och sen ska jag faktiskt hoppa ner under täcket och sova flera timmar! Tidig uppstigning imorgon, och jag kommer verkligen inte orka kliva upp om jag endast sovit några få timmar. Så idag blir det faktiskt skärpning på den fronten. Tänkte även skriva klart min svenska analys idag, men det får ta och vänta till imorgon för just nu orkar jag verkligen ingenting. Min panna är helt kokhet och jag känner bara för att krypa ner under täcket och aldrig mer kliva upp därifrån. Just idag vill jag bara stänga mig ute från världen och bara skita i allt som händer där ute! Godnatt alla söta läsare!


Bildbrist?? ohja.

Kommentarer
Sofia

tack :)!



Blogg: http://byfia.com
2012-03-21 @ 18:35:29




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback