helgen.

Började min fredag med några timmars skola, ett marknadsbesök, middag i kullen, fredagsmys med Emma och Lina, roadtrip i någon timme, sleepover hos Lina. Vaknade i lördags på Linas soffa kring tio, käkade frukost och sen kom mamma och hämtade mig. Vi åkte till mommo där jag sov en timme innan vi kilade vidare på marknaden igen. Blev några sockar och lite godis rikare! Mötte upp Julia och vi gick till intersport för att hämta en jacka. Gick sen till henne och kollade ArneDahl innan jag hoppade i skorna och gick hem. Städade, tvättade lite, åt pizza, kalasade i tre timmar och somnade sen i min säng kring elva. Idag har jag börjat dagen med fem timmar på Dundret, en fika och fått en jäkla massa blåmärken har jag också hunnit med. Har hälsat på hos Linda och Tobbe en stund. Nu ska jag slänga mig i sängen framför one tree hill med min godispåse, mumsigt! Nattinatti.



Kommentarer
Sofia

Hejsan!

Nu har vinnaren av veckans blogg utsetts, kika in för att se om det var du och om inte var gärna med igen :)

Kram!



Blogg: http://byfia.com
2012-03-19 @ 11:16:33




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback