friday, oh friday.

Så himla skönt med lov!! Går inte beskriva hur skönt de ska bli, att få sova hur länge man vill och inte behöva kliva upp halv sju varje morgon! Jag hoppas vädret håller i sig hela veckan, vill att de ska vara soligt och fint så att man kan fara och köra skoter. Kommer bli bra! Dock har jag lite plugg att ta tag i också, men det får jag göra när jag känner för det. För just nu ska jag bara ta det lugnt och njuta av att vara ledig. Har varit i skolan i fyra timmar och efter de for jag på stan med fina Linda. Hittade en mössa och ett par fjäderörhängen. Nu sitter jag och väntar på att Linda ska sminka sig klar sen går vi över till mig. Ikväll ska jag laga middag med mina fina vänner Matilda, Lina och Emma. Åh är så glad idag och jag hoppas det fortsätter! Ska även hinna en sväng till sporthallen för att kolla en handbolls match.




finfina bilder på mössan!

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback