belgien imorgon.

Försov mig imorse, så hann inte med bussen istället åkte jag med mamma. Efter skolan for jag på stan med Emmsan, gjorde lite ärenden och inhandlade nagellack. Nu har vi suttit och pratat, pluggat och skrattat i flera timmar framför våra datorskärmar. Har även hunnit slänga ner lite bra och ha grejer i resväskan, så kväll återstå endast att slänga ner det sista i väskan, plocka fram allting, duscha, platta håret och plugga sen ställer jag klockan på 04.30. Snacka om en tjej som kommer vara trött imorgon! Nu ska jag hoppa i kläderna och springa iväg till sjöparken för att sjunga lite smått. Det här blir mitt sista inlägg på några dagar, skriver igen på fredag när jag kommer hem från Belgien. Är sjukt taggad! Synd på fredag. Pusscaio!



Kommentarer
Isabellasphotographing

sv: tack så himla mycket du! :)



Blogg: http://isabellasphotographing.blogg.se/
2012-03-26 @ 21:32:21




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback