you can do it, if you want to.

Första året avklarat med ett stort F i matte. Känns jäkligt skönt att vara klar med allting. Endast matten som saknas.. Men det fixar jag nästa år. Är lite irriterad på mig själv att jag inte har tagit tag i matten tidigare. Men man lär ju sig av sina misstag. Idag har jag gjort ett företagsekonomi prov och det gick riktigt bra, även fast det var lite svårt. Jag har också gjort ett spanska prov, vilket kändes bra. Men får väl se hur betyget blir. Nu har jag gjort bort alla prov i första året och idag ska jag skriva klart min och Emmas rapport som ska vara inskickad idag. Vi är snart klar och efter de finns det inget annat som ska göras. Har nyss kommit hem från Thai, käkade lunch med mamsen och hennes arbetskompis! Nu ska jag ta en lite powernap, är riktigt trött! Puss.

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback