what is going on?

Min helg har varit toppen bortsett från några få saker. Men annars hur bra som helst. På fredag jobbade jag till fyra och sedan hängde jag med Linda hela kvällen, vi skedade sedan i min säng och vaknade kring ett. Mycket mysigt. På lördag for jag och handlade med farmor och sedan lagade vi tacos hemma hos dom. Åkte sedan hem och inväntade min fina kompisar. Vi gick över till Elin där vi hängde nästan hela kvällen förutom några äventyr och en pizza på Manuella. Kvällsfikade och pratade med Therese. Slocknade sedan i min säng vid sex-tiden och vaknade vid tolv. Tog det lugnt hela dagen och senare på kvällen tog jag en kort liten prommis med finis Linda. Idag har jag varit på jobbet. Vid tolv hade jag lunch så jag tänkte att jag skulle passa på att vila en stund och vad göra jag? Jo jag somnar i två timmar. Hade sovit en timme för länge och jag tror inte att de på jobbet var så glad på mig. När jag vaknade hade jag dragit på mig världens jäkla förkylning så jag ringde till jobbet och sa att jag hade blivit sjuk. Sov en timme till. Idag har jag också övningskört med pappsen, hämtat ut mitt paket och hängt med Linda. Nu ska jag krypa under täcket och sova 5 timmar.. Kommer vara död! Pussgodnatt.
Såhär less är jag på att både vara sjuk och att jobba!!

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback