sommarlov.

Äntligen är det sommarlov! Helgen har bara flygit förbi. På fredag gick jag ut första året på gymnasiumet och det känns jäkligt skönt! Betygen är inget och skryta över och det är något jag ångrar rejält. Hängde med Matilda hela fredagen och på kvällen var vi ett härligt gäng hemma hos Alexandra. På lördag tog jag det lungt hela dagen och senare på kvällen tog jag och Linda en tur med moppen. Idag har jag bara tagit de lugnt, ätit lunch hos fammo och faffa, kollat film och legat under täcket. Vädret har varit så grymt tråkigt så det är ingen idé att gå ut känns det som. Väntar på att Lina ska komma hem så att jag kan gå till henne en sväng och kolla på lillvalpen. På tisdag börjar jag jobba och då väntar sex veckors arbete.

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback