sista lediga dagen.

Imorgon börjar jag jobba, är faktiskt riktigt taggad ändå. Kanske inte på att jobba i sex veckor, men att få prova på att jobba på dagis. Efter tre veckor där åker jag för att tillbringa tre veckor i Aitik. Pengar, pengar, pengar! Har vaknat för en timme sedan av att min lillebror hade TV:n på högsta nivå. Jag har kollat klart Försvunnen och den var faktiskt riktigt bra ändå. Nu ska jag kliva upp och göra lite frukost åt oss, sedan ska jag fortsätta mysa framför en film eller två. Vädret har varit dåligt hur länge som helst, så nu är jag less! Hallå sommar, när kommer du? Tycker faktiskt att det borde bli varmt och soligt snart, det är ju trotts allt sommarlov. Ha det bra!
Pusssss.

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback