release me.

Har varit ledig både idag och igår, det har varit himla skönt måste jag säga. Igår hängde jag med Linda nästan hela dagen, kollade studentbalen med ett gäng andra tjejer också. Alla var riktigt fina, vill också gå bal! Efter balen hämtade mamsen oss, jag och Linda for till pressbyrån där vi köpte lite godis. Gick hem till mig, klämde en pizza och sedan tog vi en prommis. Hamnade hos fammo och faffa där vi hämtade moppen och for ut en kort sväng eftersom att kylan hindrade en aning. Istället gick vi till heden där vi gjorde upp en eld och satt och pratade, mös och skrattade i några timmar. Var hemma kring halv två och då hoppade jag direkt i sängen efter en liten kvällsfika med mamma. Imorse tog jag och Matilda en snabbsolning på Gunilla innan vi vandrade hem i regnet. Åt frukost och sedan somnade jag två timmar. Jag och Julia tog en fika på Nyfiken innan vi gick till henne för att fixa hennes löshår. Tvättade, borstade och klippte de. Åkte på middag och sedan for jag hem. Matilda kom till mig och vi gick för att möta Lina. Vandrade till Ica där vi köpte kesella med frysta hallon. Mumsade, myste i mjukiskläder, pratade och sminkade. Har haft en riktigt mysig kväll med världens bästa tjejer. Puss på er! 
Peace och godnatt.



Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback