min måndag.

For i alla fall till fammo, faffa och hälsade på pappsen. Fixade min cykel och kikade lite utlandsresor, vill åka helst nu! Men måste vänta tills pappa kan gå utan kryckor. Hade inte suttit helt fel med lite sommar och värme. For sedan på sibban och åt med mamma, och sedan for vi bara runt och gjorde lite ärenden. Hämtade min cykel och for hem. Linda ringde, så hoppade på moppen och åkte till Malmberget för att hämta henne. Vi cyklade sedan runt lite överallt och bara pratade. Kom hem för en timme sedan, kanske lite sent med tanke på att jag jobbar imorgon. Men hade ändå inte kunnat somna tidigt. Har alldeles nyss duschat och nu ska jag krypa ner under täcket och tagga för en hel dag med massa små barn. Godnatt.

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback