lördag 30 juni.

For till Kirunafestivalen igår i alla fall. Jag stod där på tågstationen med hjärtat i halsgropen och hoppades på att Linda skulle hinna. Två minuter innan tåget gick kom hon springades och jag kunde andas igen! För det var de lätt värt tycker jag. Åh vad kul vi hade ändå. Dansade, hoppade och sjöng i flera timmar. Kring två kom mamma och hämtade oss och efter tre rullade vi in på gården, några krigsskador rikare. Nämligen med en blå rygg och en stor bula i bakhuvudet. Men det var de också värt! Det var faktiskt en riktigt lyckad kväll. Ikväll blir det något helt annorlunda. Jag som hade velat fara dit ikväll också, men känner att jag inte riktigt har någon ork till de. Istället ska jag hänga med Linda och Tobbe, men de kommer nog bli riktigt bra de också! Idag vaknade jag halv tre, så har bara tagit det lugnt och även varit och ätit med mamma på allatiders. Nu ska jag slänga mig i soffan framför tvn tills Linda ringer. Ha en bra Lördag alla fina, för det ska jag ha! PUSS.
 
 

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback