kiruna.

Har slutat jobbet för drygt en timme sedan. Idag har det varit hur lugnt som helst och det var riktigt skönt. Tänkte börja sex imorse men istället tog jag en sovmorgon till halv åtta. Det var riktigt skönt att få sova ut en liten stund extra. På min lunch, gjorde jag ett besök hos tandläkaren, lämnade in mitt lönepapper åt kommunen, växlade pengar och sprang förbi banken. Sedan vandrade jag hem snabbt och åt lite lunch innan jag gick tillbaka till jobbet och var där i ungefär en timme. Ikväll är de tanken att jag och Linda ska åka till Kiruna eftersom att vi bokat tågbiljetterna färdigt och allt. Men får se hur det blir, eftersom att Linda ännu är i Luleå. Så jag vet inte om hon kommer att hinna hem. De sög ju! Hade varit riktigt kul att fara dit, men det blir ju inte alltid som man hade tänkt sig och de börjar man bli van vid. Nu ska jag i alla fall hoppa i duschen och fixa mig klart för man vet ju aldrig om hon hinner ändå! HOPPAS, HOPPAS, HOPPAS.
 

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback