glad midsommar.

Hoppas att alla har haft en trevlig midsommar för det har jag haft. Började morgonen med att vakna upp bredvid Linda som skedade med mig inatt. Vi tog det lugnt och gjorde sedan lite frukost. Jag tog tag i disken och sedan fixade jag mig och for upp till fammo och faffa vars pappa och Anna också var. Vi åt middag och pratade. Kring åtta cyklade jag hem, packade väskan och sedan skjutsade mamma mig till Matilda. Vi mötte Linda och sedan vandrade vi sedan till skoterklubben där vi hängde en stund med ett litet gäng. Mötte upp Hanna, Ellenor och Therese och vi gick tillbaka dit en sväng. Har alldeles nyss kommit tillbaka till Matilda, tänker dra en sleepover hos henne. Nu ska vi faktiskt slå igång en film och sedan blir det väl att sova! Puss och godnatt.


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback