everyone can change.

Började vid tio och slutade tolv, de var riktigt skönt! Nu har jag lov i några dagar innan jag ska tillbaka till skolan för att städa mitt skåp och spela lite kubb. Sedan är de skolavslutning på fredag. Skönt de ska bli att slippa alla lektioner och att kriva upp tidigt. Vilket jag ändå kommer att få eftersom att jag börjar jobba den 12 juni och ska jobba i 6 veckor.. Kommer vara spyless! Men äsch, kommer ju få in lite pengar i alla fall. Sedan håller jag och pappa på att planera in en utlandsresa i slutet av sommaren och det skulle inte sitta helt fel! Hoppas bara att han blir bra i höften så att vi kan fara. Idag har jag varit på en liten shoppingrunda med Lina och Emma. Fick med mig hem några fina grejer, ett grönt linne, ett par svarta jeans och två nagellack. For sedan och hälsade på pappa i några timmar innan mamma plockade upp mig. Vi åkte och handlade lite nödvändigheter på Ica och sedan for vi hem. Tog en riktigt skönt och behövlig långprommis med Matilda på kvällskvisten. Vi gick i en och en halvtimme och bara pratade om allt mellan himmel och jord. Det var riktigt skönt! När jag kom hem, slängde jag mig i duschen, färgade mitt löshår, målade naglarna och tog det lugnt! Nu ska jag stänga mina blåa, för är väldigt trött! Puss godnatt alla fina.

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback