en vecka kvar.

Imorgon är det en vecka var tills jag byter jobb. Då blir det som sagt tre veckors slit i Aitik. Känns faktiskt riktigt bra ändå. Igår blev det inte att somna tidigt istället gick jag ut kring två och kom inte hem förän vid fyra då jag slocknade i min säng direkt. Vaknade kring ett av att jag fick ett sms och sedan dess har jag varit vaken. Sprungit runt hela stan med Linda, käkat på Sibban, haft picknick och hängt med henne och Tobias nu på kvällen. Kom hem kring tio och har hunnit ta en dusch. Just nu sitter jag här med min lillebror och väntar på att mamma ska komma hem så att jag kan krypa ner under täcket och sova några timmar innan jobbet. Usch, vad tråkigt det kommer bli imorgon. Hoppas dagen går riktigt fort, gillar verkligen inte mitt jobb på dagis. Passar inte riktigt in där känner jag! Nu ska jag faktiskt sova, natti.
 
 

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback