döööööööd.

Är helt slut efter ett gympass. Tänkte nej nu jäklar är det slut på allt latande, har inte haft orken att träna på två veckor så nu är det fan på tiden. Har sprungit en snabb sväng på stan med Matilda och Lina, lunchdejtat med Matilda och sprungit på stan en till sväng med Linda. Det ska bli så kul och se på grundalbalen ikväll. Åh vad alla kommer vara fina! Jag for sedan förbi fammo och faffa för att hälsa på papsen som har fått komma hem från sjukhuset idag och sedan följde jag, Matilda till Gunilla och fortsatte till gymmet. Tränade 45 minuter och gud vad skönt det var att få röra på dig. Jag vet en som kommer ha träningsvärk imorgon!! Nu ska jag ta en snabb dusch och sedan ska jag börja vandra mot balen. Ha det bra!
Dötts trött!

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback