don't let me go.

Kom alldeles nyss hem. Dagen började med att jag tog en sovmorgon ifrån jobbet så jag började halv åtta istället för sex. Slutade vid fyra då pappa kom och hämtade mig, vi övningskörde och sedan for vi till fammo och faffa där jag klippte honom. Mamma plockade upp mig och vi for en sväng på stan, fick med mig hem en fin tröja, ett lila nagellack och ett par örhängen. Finfint! Hämtade sedan en pizza och for förbi kullen en sväng innan vi for till mammas jobb och låste. Jag rullade sedan vidare till Lina där vi pratade, åt chips och dipp, målade naglarna och bara tog det lugnt. På kvällskvisten for vi ut på lite äventyr med Gustav och det slutade med en trasig bil. Eller ja, den var trasig i en halvtimme innan den gick igång igen. Nu ska jag stänga igen datorn, ställa klockan på fem och tagga inför den nästsista dagen på jobbet. Fyfan vad skönt säger jag bara, en helgs ledighet innan jag återgår till mitt nästa arbete. Godnatt och sov gott!!
 
Hjärta på er tjejer!!

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback