bättre lycka nästa gång.

Ikväll har jag vandrat omkring med Linda, vi har pratat och funderat. Tobias plockade upp oss på stan och sedan åkte vi runt, runt och runt. Hamnade på Coop där vi köpte glass och sedan fortsatte vi åka runt. Efter ett par timmar fick vi en idé att vi skulle fara och fiska, sagt och gjort. Vi gled förbi mig där vi hämtade ett fiskespö och fortsatte sedan till en sjö. Stod där och kastade några gånger, vilket resulterade till två myggbett rikare och ett par blöta skor. Äsch, det gick faktiskt bra ändå. Dock ingen fisk, men som man brukar säga. "Tålamod är en fiskares bästavän". Och jag har inget tålamod alls, om jag ska få en fisk vill jag att den ska fastna på kroken direkt. Annars är det ingen idé. Är faktiskt inte alls trött efter min lilla vilostund på två timmar, så ska gå och borsta tänderna sedan ska jag försöka stänga mina blåa eftersom att de väntas en tidig morgon imorgon. Kommer nog inte gå så himla bra, men ska i alla fall göra ett tappert försök. Godnatt!
 
Storfiskarna.

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback