äntligen hemma.

Efter några timmar på jobbet. Klockan ringde vid sextiden och snacka om att jag var död. Mamma skjutsade mig ut till Aitik. Började med introduktion och sedan fick vi både kläder och skåp. For runt överallt och vandrade omkring i de hårda skorna så att fötterna nästan blödde. Sedan åt vi kycklingsallad till lunch och fortsatte våran rundtur. Vid ett skjutsade Frida hem oss och sedan dess har jag bara tagit det lugnt i soffan med massa gott. Är sjuktligt trött så funderar på att ta en powernap innan jag ska hitta på något roligt med Linda. Helgen har förövrigt varit riktigt bra och igår fick jag ta igen förlorad tid med två riktigt fina. Började med att ta en långprommis med Emma innan Lina hämtade mig och vi for till Coopnära för att köpa lite onyttigheter. Pratade flera timmar, kring tolv gick Lina hem och jag fortsatte till duschen och sedan var det bara sängen som lockade. Nu ska jag vila en lite stund, puss och kram.
 

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback