vart jag mig i världen vänder, stå jag här med tomma händer.

Vaknade vid tolv av att mamma kom min i mitt rum med frukost, härligt! Låg i sängen tills klockan slog halv två, då jag förflyttade mig till soffan. Har kollat flera avsnitt av gossip girl och även kollat filmen Monte Carlo som jag inte hann se klart igår, eftersom att jag slocknade efter några minuter. Nu ska jag fortsätta titta gossip girl och vänta på att mamma ska komma hem så jag kan käka middag. Börjar bli lite hungrig, hehe! Efter några avsnitt ska jag hoppa in i duschen och sen får jag se vad dagen har att erbjuda. Är riktigt uttråkad, när jag har suttit inne så länge. Så ska försöka hitta på något! Vi syns.


helt ok, faktiskt! ;)


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback