tisdag den 31 januari.

Tänk vad tiden går fort! Snart är det februari och det känns nyss som att det var jul. Börjar bli riktigt less på dehär kalla vädret, älskar vintern, älskar snö men HATAR när det är kallt. Idag var det -20 och de kändes som att man skulle dö direkt man kom utanför dörren. Det är dom dagarna jag tycker att man borde få stanna inne och inte behöva gå ut alls!

Började denna tisdag med skola som alltid, magen har inte riktigt varit med mig idag. Den har låtit och skrikit som bara den! Tog bussen hem, då jag direkt la mig under täcket och kollade One Tree Hill. Somnade en liten stund, innan jag gick på stan med Linda. Vi hann även med en fika på vetehatten där vi surrade på en timme. Gick sen till mig där vi fortsatte surrandet, efter sextiden gick hon hem och jag väntade på maten. Käkade, slängde på mig varma kläder och vandrade mot Emma för att göra klart vårat ergonomiarbete. Kring tio knallade jag tillbaka hem. Har alldeles nyss duschat, pratat och planerat med mina vänner, blåst håret och druckit te. Nu ska jag krypa ner under täcket och försöka sova. Godnatt


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback