someone like you.

Godmorgon, godmiddag, godkväll. Vaknade vi tolv av att pappa kom och väckte mig, hoppade upp och käkade lite frukost. Slängde på mig lite kläder, for sen och körde skoter. For till Hakkas och tankade, hälsade på i någon kåta och for sen hem igen. Sur och irriterad för att skotern inte ville som jag velade, drog ner mot diket och gjorde så att jag nästan fastade, mina googlar var immiga så att jag inte såg någonting och jag frös om handerna. Det kunde inte bli bättre eller? När jag kom hem slängde jag mig på soffan och somnade två timmar, standard för att vara mig! Och när jag vaknade var jag så himla glad och nu blev jag bara ännu gladare. Kan inte sluta le. Nu ska jag slå igång mean girls 2 och käkade lite chips. pusselipuss


världens finaste kompis♥


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback