offrar man inget, vinner man inget.

Planerna för gårdagen sprack ganska rejält som sagt, och istället for jag och tränade med Lina. En timme senare var jag hemma, slängde mig i duschen och fastnade sen framför OTH i flera timmar. Vid två stängde jag av eftersom att mina ögon blev riktigt tunga och orkade knappt hålla sig öppna. Öppnade dom igen kring tolv då jag direkt hoppade i kläderna för att fara och käka lunch i kullen. Blev inte så mycket till lunch eftersom att de skulle äta först om två hela timmar och min mage var vrålhungrig, så jag kunde absolut inte tänka mig att vänta så länge. Hoppade istället på bussen hem, fick ett sms så jag kletade lite smink i ansiktet och käkade en macka innan jag knallade vidare för att kolla film. Efter två timmars filmtittande gick jag hem igen och mamma plockade upp mig och vi for till Emma och dom. Jag och Emma snackade en hel del och kollade sen början på "mammor och minimodeller". Kom hem för några timmar sen och nu ska jag alldeles strax sätta ansiktsmask och ta en dusch, innan jag slänger mig tillbaka in i One Tree Hill. Det låter vettigt i mina öron! puss


Vill fara till Katterjåkk, nu tack!

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback