kan man vara glad åt lite, har man mycket att vara glad åt.

Den här fredagen har varit lugn, stressig och fin. Stack förbi Linda och pratade med henne och Hanna, gick hem och kollade paradise, sprang på stan i jakt efter ett mörklila nagellack, hittade ett på kicks, sprang vidare till åhlins för att kolla om min smalanorrbottens ring hade kommit, sen tillbaks till Linda och hem. Bytte sen om och gick vidare till gymmet där jag tillbringade en timme. Kom hem efter sju och sen dess har jag duschat, målat naglarna och käkat pizza! Just nu sitter jag i min onepiece, lyssnar musik och laddar ner säsong 5 av one tree hill. Som blir min vän för kvällen, om jag inte får något sällskap de vill säga.. hehe. Nattar bloggen för idag och slänger mig i sängen! Godnatt


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback