I wonna fly, can you take me far away?

Vaknade imorse kring tio med en lillebror bredvid mig när telefonen ringde och såklart vaknade han också, så längre än till halv elva fick jag inte sova. Då var det bara att hoppa upp och göra frukost! Vid tolv kom mamma hem och vi käkade lite lunch, då tog hon även med sig Tim. Jag hoppade tillbaka i sängen och kollade ett avsnitt gossip girl innan Linda knackade på dörren! Snackade, svamlade och kollade film. Sen for vi med mamma förbi stan för att inhandla hårfärg och ricinolja! Måste ju prova om dedär verkligen är sant med att håret blir längre!? Vi släppte av Linda och stack sen till kullen för att käka palt, mätt och belåten begav vi oss hem för att både klippa och färga mitt hår! Sagt och gjort. Nu är jag något trött, men kan inte sova! Kul att man kan sova sådär dagen innan skolan börjar.. Nej. Nu ska jag titta några avsnitt gossip girl och hoppas på att ögonen inte orkar så länge. Godnatt, sov gott!


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback