Godmorgon

Somnade kring fyra igår med världens magont. Vaknade när klockan ringde 05.40, då var det bara att slänga på sig några sköna kläder och vandra till Micke. Vi åkte in till Gällivare och han släppte av mig hemma. Slängde mig tillbaka till sängen med fortfarande lika ond mage. Mamma väckte mig efter sju och jag orkade knappt ta mig upp eftersom jag var dötrött och hade en mage som inte ville samarbeta, mådde även lite illa så jag stannade hemma. Somnade om och vaknade igen för en timme sen när de kom någon som skulle fixa med elementen. Har nyss käkat lite nudlar, druckit juice och ätit en alvedon! Nu ska jag slänga mig i soffan och hoppas på att magen blir bra snart. Sen ska jag börja läsa svenskaboken.
bal 2011

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback