every end is a new beginning.

Kring tio hoppade jag in i bilen tillsammans med Anna. Joma fick också följa med. På väg till Kiruna pratade vi, pluggade skoterfrågor och fotade de fina vädret. När vi kom dit, knallade vi omkring på stan och gick sen till järnvägsparken där de var någon hundträff. Var där fem minuter innan vi sen knallade mot bilen för att käka hamburgare med Sandra, Robert och Jack. For vidare och kollade när Isak spelade fotboll innan vi tankade, köpte lite godis och stack till Ishotellet för en liten visit. Riktigt fint, lite kallt bara. På hem vägen sov jag och skönt som tusan var de kan jag säga! Har alldeles nyss kommit hem och nu hade jag tänkt att skriva klart min svenskauppgift som ska vara inskickad imorgon, äta middag och sen plugga lite mer på skoterfrågorna innan jag ska börja se sjätte säsongen OTH. Bilderna från idag, kommer sen. Pusschao!


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback