Buddies.

Efter tre timmars sömn jag lyckats kamma hem i natt, var jag jäkligt trött när klockan ringde sju. Hoppade upp, slängde på mig lite kläder och smink, käkade frukost och sen var det bara att springa ut till bilen. Skoldagen har gått hyfsat fort, men jag har varit riktigt trött och humöret har inte varit på topp! Blev irriterad på minsta lilla som lärarna kunde klämma ur sig. Slutade kring tre då jag hoppade på bussen hem, borstade tänderna och knallade vidare mot tandläkarn. Femton minuter senare var min mun nyfixad och pappa stod ute och väntade på mig. Gjorde lite ärenden, käkade pizza, handlade på ica, hälsade på fammo och faffa, packade och övningskörde! Nu sitter jag i sängen med håret som en fettklump samtidigt som jag läser min engelskabok Buddies, ricinoljan ska nu få göra sin verkan. Måste ju också testa mig på dedär. Nu ska jag fortsätta läsa lite och om 30 minuter kliver jag in i duschen.


oljan.
Har tagit en före bild på håret och efter bara några veckor ska jag se om de har blivit någon skillnad.


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback