sängläge och magont.

Pappa väckte mig imorse efter sextiden, övningskörde till Gällivare, fikade, kollade ett avsnitt oth innan jag somnade en stund. Vaknade efter åtta och strax innan nio knallade jag till bussen. For hem vid två då jag la mig i sängen och vilade en stund. Kring fem prommade jag och Linda upp till dundret och satt där någon timme innan vi fick orken att gå hem igen! Snabb duschade och sprang sen över till Julia för lite big brother, fika och snack. Kom nyss hem, magen vägrar samarbeta med mig och jag vill bara sova. Hade behövt läsa min svenska bok också, så slår upp den och läser några sidor innan jag stänger mina blåa. Ska vara på isladan först tio imorgon så en liten sovmorgon får jag ju i alla fall. Puss godnatt alla fina!

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback