pluggsöndag.

Igår skjutsade pappa mig till Gällivare, for hem och bytte om. Sen for jag till Emma och fixade håret snabbt. Mamma skjutsade oss till isladan där vi spenderade sju timmar. Showen gick riktigt bra och det var hur kul som helst.
Imorse vaknade jag av att solen lyste in genom fönstret och jag kunde inte somna om. Tog fram datorn och tänkte börja plugga lite smått, men då kom pappa in och frågade om jag skulle med och köra skoter med han och Niklas. Och jag kan säga att det lät lite mer lockande än historian. For iväg kring 11, pappa försökte lära mig "burka" och det gick riktigt bra faktiskt, trotts att jag flög av hundra gånger och fastnade en miljon. Kom hem alldeles nyss och nu ska jag passa på att skriva klart historian innan bussen går. Ha de bra! puss

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback