onsdag snart torsdag.

Vaknade pigg imorse faktiskt! Kring nio drog jag ner till gruvan tillsammans med min klass och en jäkla massa engelskmän. Två timmar där och vi var tillbaka i skolans matsal där vi käkade och hoppade sen på bussen hem. Gick på stan med Julia och Lina, mötte sen Sanna för en fika på nyfiket innan alla knallade åt varsitt håll. En solning och massa snacka med fina Linda har jag också hunnit med. Hoppade på bussen kring halv sex för att spendera två timmar åt matlagning, dukning och middag med samma engelskmän. Renskav och semlor stod på menyn, vilket inte är riktigt går hem i mina öron och inte heller i min mage! Hehe, kan säga att jag inte är så förtjust i någonting av det.. Men försökte i alla fall få i mig lite grann! Nu ska jag sova några timmar, sovmorgon och skola från 09.40-13.00. Så himla skönt säger jag bara. Puss på näsan!


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback